۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

چه کسانی می خواهند شاهین نجفی، سلمان رشدی شود؟


طی چند روز گذشته شاهد بودیم عده ای بی دلیل و فقط با تشنج اوضاع سعی دارند شاهین نجفی را به عنوان مسئول اصلی کمپین نقی معرفی کنند. این در حالیست که1 سال از آغاز فعالیت این کمپین می گذرد هیچ کس خود را مسئول اصلی این کمپین معرفی نکرده است. گردانندگان و ابداع کنندگان این کمپین نیز خارج از میدان ایستاده اند و تنها هیزم بر آتش این دعوا می ریزند. 

شاهین نجفی که تا به حال کارنامه درخشانی در زمینه فعالیت های مدنی از خود به جا گذاشته بود با خواندن این آهنگ خود را در معرض خطر قرار داد. مسئولین پشت پرده این کمپین نیز با کمال استفاده از وضعیت موجود سعی دارند شاهین عزیز را به عنوان سلمان رشدی دیگر مطرح کنند تا زمینه را برای قتل او فراهم کنند.

شاهین نجفی به هیچ عنوان برای آنها مهم نیست. آنها می خواهند با خوارک سازی و نشان دادن شاهین نجفی به عنوان عامل اصلی این کمپین تمام توجهات را از خود دور کنند و او را به عنوان مسئول معرفی کنند.


و اما سخن اصلی با شاهین عزیز:

شاهین جان در اینکه شما هنرمندی هستید که برای فعالین داخلی محبوب هستید شکی نیست. اما تجربه اثبات کرده در مبارزات همواره عده ای سعی دارند تا با انحراف افراد مفید در حرکت آزادی خواهانه فعالیت های ارزشمند آنها را به حاشیه ببرند. 

شاهین عزیز رژیم آخوندی مزدور های خود را در تمام دنیا گسیل داشته اند تا مقاصد شوم خود را عملی کنند.

کم نبودند افرادی که به خامنه ای توهین کرده و مزدوران رژیم آلت تناسلی آنها را بریده باشند تا به آنها درس عبرت بدهند.

شاهین جان مراقب خودت باش تا با طناب عده ای عافیت طلب به ته چاه نروی. آنها در حاشیه امن میدان ایستاده اند و هیچ خطری متوجه خود نمی کنند. در این میان تنها شما ایستاده ای و تمام خطرات متوجه شماست. 

بهتر است به یابه گویی این افراد توجه نکنی و با در نظر گرفتن شرایط فعلی این خطر را از خود دور کنی. عذر خواهی چیزی از محبوبیت شما کم نمی کند ضمن اینکه بعضی از ما به دلیل ظلم های این این رژیم تحمل نقد پذیری خود را از دست داده ایم و تحمل نظرات مخالف را نداریم. 

ما نمی خواهیم به قیمت تبدیل شما به سلمان رشدی دیگر خوارک خبری علیه این رژیم ایجاد کنیم.
رسالت تو بیشتر از قربانی شدن برای مقاصد شوم بعضی افراد عافیت طلب است.

با آرزوی سلامتی برای شما گرامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر