۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

امام نقی و گذار مدعیان دموکراسی ازشعار لوکس احترام به عقاید

مدعیان دموکراسی به هر کس که می خواهد از اعتقادش دفاع کند برچسب می زنند تا او را به سکوت وادار کنند. که این حرکت مخالف اصول دموکراسی و آزادی بیان است... پس من به نام دموکراسی و آزادی کشورم از حق آزادی بیانم استفاده می کنم.

کسانی که منفی می دهند مخالف آزادی بیان و دموکراسی هستند که به منظور رسیدن به مقاصد خود همواره سعی می کنند خود را انسان های نو اندیش و آزاد نگر نشان دهند. شعار زیبای آزادی بیان تا
زمانی برایشان تاریخ مصرف دارد که آنها را به اهدافشان می رساند.

اعتقاد من آزادی کشورم است حالا می خواهد حکومتش هر دینی که می خواهد داشته باشد! برای من مهم آزادیست... 

در بین مخالفان رژیم جمهوری اسلامی رسم است تا حرف از آزادی به میان می آید همه می گویند که ما طرفدار آزادی بیان و احترام به عقاید دیگر ادیان هستیم. چه طرفدار مجاهدین، چه سلطنت طلبان و چه اصلاح طلبان و چه طرفداران جنبش سبز همه و همه شعار لوکس "آزادی اعتقاد و اندیشه" را سرلوحه سخنرانی های تبلیغی خود قرار می دهند. و همواره می گویند که از مسلمان تا شیطان پرستان حق دارند به صورت آزاد عقاید خود را داشته باشند. 

اما در پی توهین یک خواننده رپ به یکی از مقدسات یکی از ادیان الهی به صرف اینکه این خواننده خود را سیاسی می داند و این دین، دینه مورد قبول یک رژیم دیکتاتور است، این شعار شیک فراموش شده و موجی از توهین ها روانه اعتقادات میلیونها انسان شده است!

از سوی دیگر همواره یکی از قوانین مورد بحث در بالاترین ارسال لینک های تکراری در بالاترین است! به طوری که در چند پست پیاپی یک ویدیو منتشر شده است و علی رغم تکراری بودن آنها هیچ  اعمال قانونی بر آنها نمی شود.

دوستان عزیز! ما مخالف این رژیم هستیم ! و در این مورد هیچ اختلاف نظری نداریم. اما خوب یا بد اسلام دین بسیاری از ساکنین یک کشور است. این افراد چه آگاهانه و چه نا آگاهانه این دین را قبول کرده اند. پس از تغییر این رژیم هم این افراد جزئی از این کشور هستند. از مدعیان دموکراسی که قبل از بر سر کار آمدن اینگونه به اعتقادات افراد توهین می کنند چه تضمینی هست در زمانی که روی کار بیایند به شعار های قبلی خود پایبند باشند؟!

حال این سوال را از خود می پرسیم که اگر این خواننده به یکی از دیگر ادیان مانند زرتشت توهین کرده بود چه می کردیم ؟! بازهم لینک های تکراری را به اشتراک می گذاشتیم؟ باز هم بالاترین در برابر لینک تکراری سکوت می کرد ؟ باز هم به توهین ها دامن می زدیم. 

از دوستان و همرزمان عزیزم تقاضا دارم صرف ایجاد یک موج غلط ، خود را با آن همراه نسازند. توهین به هر عقیده ای به هر شکل غلط است. باید صبور بود و بردبار. در نبرد باید از انسان های  ناشایست باید دوری کرد. همین افراد هستند که باعث شکست می شوند.

۱ نظر:

  1. تمسخر شما مثل افتاب است بر برف . دوران تفکر قرون وسطائی تمام شد ..........یا نقی ادرکنی

    پاسخحذف